Direktlänk till inlägg 22 maj 2015

2015 (del III)

Av ThisIsOctober - 22 maj 2015 22:14

Dagarna efter jag träffat Daniel första gången gick jag som i en bubbla. Pirr i magen och gick och småsjöng hela tiden. Tror vi hade bestämt och ses på lördagen, ungefär sex dagar efter, men då fick jag så otroligt kalla fötter av någon konstig anledning och avbokade träffen. Något jag ångrar så oerhört i efterhand.


Vi bestämde ny träff, och nu får jag verkligen tänka efter men tror vi inte träffades då heller.

Det har verkligen varit fram och tillbaka med oss två. Orkar inte dra hela histiorien och kommer knappt ihåg allt heller. Men faktum är att när jag sitter där i soffan med honom så känns det så jävla bra, det är tiden emellan träffarna och avbokningarna hela tiden som är skiiiiit!

Vi har ett väldigt långsamt tempo när det gäller det fysiska. Runt tredje dejten kom den första kyssen. Det var faktiskt blyga honom som kysste mig först. Han hade druckit och var lite småfull, så det förklarar väl modet.

Vi höll hand, kysstes och kramades. Jag var superglad och bara log hela tiden. Såg säkert ut som en jubelidiot men   

Det var så jäkla mysigt. Han luktar så gott och jag gillar honom bara mer och mer.


Tog ungefär tre veckor efter den dejten innan vi sågs igen och under den tiden så hade vi pratat om att gå längre.. Kanske var jag som tog insiviativet. Skickade även någon bild på min bh och berättade att jag gillar och retas..

Jag gjorde mig riktigt fin och cyklade bort till honom den 1 maj runt 20 tiden. Han öppnade dörren med ett stort leende och var så fin så   

Vi satte oss i soffan och efter ungefär en halvtimma kom första kyssen, sen bara fortsatte det.. Jag satte mig gränsle över honom. Hans händer innanför min top. Kyssarna blev hetare och hetare. Tung andning. Flås.

Vi var riktigt upphetsade båda två. Vi gick till sovrummet...

Kläderna åkte av relativt snabbt. Vi klädde av varandra. Kyssar. Smekningar.

Nu skulle de ske som vi väntat så JÄVLA länge på!

Sen hade vi sex två gånger med en lång paus mellan. Sexet var bra. Märktes att vi båda inte hade varit med någon på länge. (För jag räknar egentligen inte med Robin)


Dagen efter fick jag gå till Apoteket och köpa ett dagen-efter-piller då vi slarvade med skydd. På eftermiddagen kom släkten på kalas eftersom jag inte skulle vara hemma på min födelsedag.

JAG SKULLE ÅKA TILL LONDON!!

Daniel skickade på förmiddagen och sa att de var skönt igår. Oh yes darling   


Fortsättning följer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ThisIsOctober - 19 maj 2015 18:03

 Jag minns inte när först kyssen kom, kan varit när vi satt i soffan framför tvn någon halvtimme senare. Vi kysstes väldigt mycket under kvällen, lagade mat, åt, såg två filmer m.m Läget kändes väl sådär mellan oss, förr fanns det känslor med. Nu v...

Av ThisIsOctober - 19 maj 2015 00:12

Som sagt, det här året har verkligen varit helt amazing hittills. Eller jo det har väl dalat lite ibland och jag varit nere på botten och kravlat men sen lyckats ta mig upp igen. Some big highs and lows. Förlåt för min svengelska. Jag borde sluta m...

Av ThisIsOctober - 19 maj 2015 00:09

Har jag lyckats radera alla inlägg jag skrivit? Fasiken också.   Ok då får jag bara börja om från början. Passande då jag tänkte skriva ett helt inlägg om det här året! Det har varit helt fucking amazing & har en stark magkänsla att det bara ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards